Būtent ši jūsų gyvenimo sritis po gimdymo gali kelti nemažai rūpesčių.Mūsų moterims ideali dovana , tai
Blakstienu priauginimas.

Pasak statistikos, maždaug kas trečia moteris po gimdymo dar metus skundžiasi įvairiomis intymiomis problemomis. Kaip irvėl tapti vieninele, nepakartojama ir pačia geidžiamiausia savo vyrui?Dauguma lytinio gyvenimo problemų po gimdymo susiję su moters anatominiais pakitimais.Dubens dugnas – tai raumenų grupė, palaikanti gimdą ir makštį taisyklingoje padėtyje. Nėštumo metu sparčiai auganti gimda spaudžia dubens dugno raumenis bei raiščius, juos ištempia ir suminkština. Raumenims tenkantis krūvis gimdymo metu tik dar labiau paskatina mažojo dubens organų nusileidimą, o kartu ir lytinio jautrumo sumažėjimą meilės žaidimų metu.Deja, moters lytinių organų pakitimai lemia ne tik su lytiniu aktu susijusias problemas, bet ir skysčių šalinimo ar virškinimo sutrikimus. Bėgant metams raumenys savaime dar labiau nusilpsta, kas pradeda grėsti šlapimo nelaikymu ir vidurių užkietėjimu.Bet kad ir kaip grėsmingai beskambėtų šios problemos, nusivilti tikrai neverta. Situacija tikrai ištaisoma, viskas priklauso tik nuo jūsų valios ir atkaklumo. Kadangi nėštumo metu didžiausias krūvis teko dubens dugno raumenims, juos, kaip ir kitus raumenis, galima sustiprinti darant mankštą.Pirmasis dubens organų mankštą pasiūlė gydytojas pavarde Kėgelis. Šiuo metu jo vardu pavadinti patys populiariausi pasaulyje intymių raumenų treniravimo pratimai.Iš pradžių Kėgelio pasiūlytas pratimų kompleksas buvo taikytas tik šlapimo sutrikimams gydyti, tačiau ilgainiui pastebėta, kad šie pratimai itin veiksmingi moterims pogimdyminiu periodu – padeda greičiau sugrąžinti per nėštumą ir gimdymą nusilpusius raumenis į jų ankstesnę būklę, palengvina tuštinimąsi.Šiandien noriu pakalbėti itin delikačia tema. Pikta, kad apie tai viešai kalbama itin mažai – mes, rodos, vis dar ignoruojame daug temų, susijusių su sveikata ir gera savijauta, slepiamės po devyniais „tabu“ užraktais, jei kalba pasisuka apie „nešvarius“ reikalus, nes juk norime visada būti (ar bent atrodyti) sveikos ir tobulos. Ką taip besielgdamos bandom apsaugoti? Tai jau tikrai ne save… Tad pabūkim atviros – gal kažkam mūsų patirtis pravers.Taigi, šįkart mano įrašas apie šlapimo nelaikymą. (Beje, jeigu jau labai rėžia ausį „šlapimo nelaikymas“, pavadinkim tai paslaptingai skambančiu tarptautiniu žodžiu – „inkontinencija“. Pripažinkim, skamba net geriau nei dažna moterų „draugė“ migrena :-), o ir pagal statistiką inkontinencija vargina kone ketvirtadalį dar net 40-ies nesulaukusių dailiosios lyties atstovių, ypač po gimdymų)Aš – klasikinis atvejis. Man ši tema tapo aktuali paskutiniais nėštumo mėnesiais, taip pat – pirmosiomis motinystės savaitėmis. Jei apie nėštumo metu tykančius nepatogumus dėl „išsitiesusių“ šlapimtakių teko girdėti, tai apie tai, kas laukia pagimdžius, nebuvau skaičius jokioje literatūroje, o ir medikai neskubėjo informuoti ir patarti.Kad tai normalu, sužinojau iš jau gimdymo patirtį apturėjusios draugės, kuri mane perspėjo, kad po vaikelio atėjimo į šį pasaulį be kitų daugiau ar mažiau nemalonių pokyčių manęs lauks ir akistata su šlapimo pūslės laikina nejautra, t. y. kai kurį laiką neturi jokio supratimo, kada laikas apsilankyti „vėsė“, gali tik orientuotis pagal laiką – „aha, po pastarojo karto praėjo trys valandos, laikas vizitui…“. Paskui ateina periodas, kai tas noras ateina, tačiau jis ištinka tiesiog „čia ir dabar“. Pageidautina, kad svajonių kambarėlis būtų dešimties metrų spinduliu…Sprendimas? Viskas, ką tuo metu gali padaryti dėl to momento komforto, – tinkamos higienos priemonės, o žvelgiant į ateitį – intymiųjų raumenukų mankšta. Ir nereikia apsiriboti vien. Mūsų moterims ideali dovana , tai blakstienu priauginimo priemones.