Prieš keletą tūkstantmečių senovės Kinijoje puikiai žinoti pratimai intymiems raumenims, leidę moterims virsti virtuoziškomis meilužėmis ir sustiprinti sveikatą. Mūsų moterims idealiausia dovana , tai
Blakstienu priauginimas

Šiuo metu toks pratimų kompleksas dar vadinamas „imbildingu“ arba „vumbildingu“. Intymusis fitnesas: nuo mūsų dienų iki šiandien Iš senovės Kinijos iki mūsų dienų išliko mitas, kaip moterys, puikiai valdydamos savo intymiuosius raumenis, gali lovoje kurti stebuklus: pavyzdžiui, labai ilgai išlaikyti savo meilužio vyrišką įnagį susijaudinimo būsenoje. Viena legenda pasakoja apie imperatoriaus meilužę, kuri savo makštimi taip stipriai apglėbė imperatoriaus pasididžiavimą, kad šis… sulūžo. Kai kurios moterys įsigudrindavo „susiurbti“ net ir ne susijaudinimo būsenoje esantį vyriškumą, o tada, masažuodamos jį intymiaisiais raumenimis, sukeldavo vyrui orgazmą. Legendos byloja, kad kinės, ištreniravusios tuos raumenis, mokėdavo net ir laikinai sustabdyti menstruacijas – tai leisdavo joms atsiduoti meilės žaidimais bet kuriuo ciklo metu. Tačiau dabar jau moksliškai įrodyta, kad nėra tokių makšties raumenų, kuriuos būtų galima sąmoningai treniruoti. Moters makštis – tai organas, kurį sudaro keletas sluoksnių lygiųjų raumenų, kurių neįmanoma valdyti mintimis. Šių raumenų veiklą kontroliuoja vegetatyvinė nervų sistema. Galvos smegenų žieve valdomi tik skersaruožiai raumenys – vadinasi, visa skeletinė muskulatūra. Pavyzdžiui, mes galime sąmoningai sulenkti ranką ar koją, bet valdyti žarnyno darbo vien mintimis nepavyks. Senovės kinių meilės žaidimų paslaptis galima paaiškinti ne makšties, o kitų dubens srities skersaruožių raumenų treniravimu. Gerai įvaldžius visus tarpvietės raumenis, taip pat pilvo preso, užpakalio, šlaunų, klubų ir diafragmos raumenis, galima reguliuoti spaudimą pilvo ertmėje, sukurti neigiamą spaudimą makštyje – tai ir leisdavo kadaise pakerėti imperatorius. Šiomis dienomis intymiųjų raumenų treniruotė apima visą šią raumenų grupę, o pagrindinis jos tikslas – tobulai manipuliuoti šiais raumenimis sekso, gimdymo metu, taip pat įvairių ligų profilaktika. Ar jūs mokate valdyti „tuos“ raumenis? Senovės Kinijoje „rūmų damos“ turėdavo praeiti keletą testų ir įrodyti, kad jos .Tai pratimai pavadinti jų kūrėjo vardu, kurie padeda stiprinti PC raumenis (Angl. Pubococcygeus). Šie raumenys prilaiko tokius moterų organus: šlaplę, gimdą, šlapimo pūslę, tiesiąją žarną bei makštį, o vyrų: šlapimo pūslę, šlaplę, varpą ir tiesiąją žarną. PC raumenys dalyvauja orgazmo bei ejakuliacijos metu, todėl reguliariai atliekant pratimus, galima gydytis nuo impotencijos bei šlapimtakių problemų. Atminkite, kad pratimai turėtų būti atliekami kiekvieną dieną nustatytu grafiku, tuomet rezultatų galima tikėtis jau po trijų savaičių. Kur yra PC raumenys? Šiuos raumenis galite pastebėti tuomet, kai einate šlapintis. Kai kitą kartą tai darysite, pabandykite nesinaudojant pirštais sustabdyti šlapimą ir vėl tęsti. Pavyko? Tuomet būtent šie raumenys ir yra vadinami PC. Atminkite, kad Kegel‘io pratimai yra atliekami ne šlapinimosi metu bei tuščia šlapimo pūsle! Jei nesijaučiate pavargęs (-usi), treniruotis galite bet kuriuo metu ir beveik visur. Šių pratimų nauda moterims: Greičiau pasiekiamas orgazmas Mažesnė šlapimo nelaikymo tikimybė Stipresnis orgazmas Nauji pojūčiai partneriui, kadangi bus įmanoma stipriau suspausti varpą makštyje Pratimų nauda vyrams: Stipresnis orgazmas Tvirtesnė erekcija Mažesnė impotencijos tikimybė Didesnė ejakuliacijos galia Pratimai Įtempkite PC raumenis. (Suskaičiuokite iki 3) Atpalaiduokite PC raumenis. (Suskaičiuokite iki 3) Kartokite šiuos pratimus 3 kartus per dieną bent po 10 serijų. Vėliau stenkitės didinti laiko tarpus, pavyzdžiui: Įtempkite, kiek pajėgiate PC raumenis. (Suskaičiuokite iki 5) Atpalaiduokite PC raumenis. (Suskaičiuokite iki 5) Arba Įtempkite, kiek pajėgiate PC raumenis. (Suskaičiuokite iki 10) Atpalaiduokite PC raumenis. (Suskaičiuokite iki 10) Darant šiuos pratimus, jūs turite dirbti tik su PC raumenimis, todėl reikėtų stengtis nenaudoti viršutinių kojos, sėdmenų ar pilvo preso raumenų. Pratimų metu būtinai giliai ir lėtai kvėpuokite, nes kitaip gali kilti nemalonių galvos skausmų. Jeigu jaučiate skrandžio ar kitus skausmus, tai gali būti ženklas, jog darote viską per stipriai arba netaisyklingai. Mūsų moterims idealiausia dovana, tai blakstienu priauginimo kursai